Tuesday 28 November 2017

Umma lacto bagus ke forex


Aku cuma nak memperkenalkan salah satu produk dari Legacy Secret iaitu Umma Lacto. Produk ni sangat bagus untuk ibu-ibu yang sedang dan ingin menyusu badan untuk bayi mereka. Mesti korang dok tertanya-tanya kan apa kelebihan Umma Lacto ni, meh aku senaraikan satu persatu Kelebihan Umma Lacto ni. Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang Hari Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi Membantu mengelakkan sembelit Membantu kesihatan perut dan kolon Sebagai prebiotik ibu dan anak Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan Membantu mengurangkan Risiko jaundis pada bayi Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut. Sangat bagus untuk ibu-ibu yang menyusukan anak, biasanya ibu yang menyusukan ni kerap berasa lapar, tapi dengan pengambilan Umma Lacto mampu buat ibu berasa kenyang selalu. Lagi satu ia mampu membekalkan tenaga sepanjang hari. Maklumlah tugas ibu seharian ni memerlukan tenaga yang banyak, mana nak kendong anak lagi, mana nak kemas rumah lagi, mana nak masak lagi kan. Umma Lacto ni pon boleh membantu mengurangkan risiko jaundis pada bayi, alaaaa ruginya tak jumpa Umma Lacto ni dari sebelum bersalin Aritu, Rizqy kena teruk jaundis masa baru lahir, dugaan betul..Ermmm banyak lagi, lah kelebihan Umma Lacto ni, tak cuba tak tau kan..Apa kata korang try plak ..hehehe .. Tapi sebelum membeli, selidik dan kenalpasti dulu produk tu Produk original ataupon tiruan, jangan sampai tertipu, jadi pembeli yang bijak taw..Meh aku história camne nak kenal pasti ciri-ciri samaada produk tu original atau tiruan..Produk keluaran Legacy Secret ni ada banyak taw antaranya, Harum Malam, Wira Malam, BVite, Secret Laxing dan lain2 .. Antara cara mengenal pasti cici-ciri keselamatan produk Legacy Secret Lihat perkataan LS dari sudut serong 15 darjahTANPA KONSEP SUPPLY amplificador exigir. UMMA LACTO APA2 MILHÃO BOOSTER TAK AKAN BERKESAN Waktu dlm pantang, aku beli Umma Lacto (UL) ni tapi baru makan 2 saquetas dah parar atas nasihat enfermeira sebab anak pra-matang aku kena kuning (icterícia). Disebabkab kuningnya lama (lebih dari sebulan), aku hanya sambung ambil UL ni selepas habis pantang. Sebelum Irsyad keluar NICU, aku perah susu 3 kali sehari. Paling banyak yg berjaya aku dapat utk sekali perah ialah 90 ml 3 oz. Tapi, sejak Irsyad balik rumah, aku dah tak sempat nak perah sebab uruskan dia dan itu ini. Aku hanya perah sekali sehari. Sudahnya, bekalan susu aku semakin berkurang. Sekarang ni, paling banyak yg mampu aku dapat utk sekali perah ialah 20 ml 1 oz. Sedih sungguh. UL dah kotak yg kedua. Kesimpulan yg aku boleh buat ialah pentingnya konsep oferta amplificador demanda. Walau banyak mana dan berapa jenis penggalak susu (booster de leite) yg ko telan tapi tak kerap memerah atau susukan anak, maka tak de maknanya. Tak Berkesan. Tak berjaya tingkatkan penghasilan susu malah, mungkin akan lebih mengeringkan susu jika air kosong pun ko kurang minum. Jadi utk yg di luar sana (termasuk aku le jugak), sila tingkatkan kekerapan memerah amp. Susukan bayi serta tak lupa juga, minum air kosong dgn banyak iaitu 3 litros atau segelas uk setiap jam. Itu yg aku usahakan sekarang. Ya Allah, perbanyakkanlah air susuku untuk Irsyad minum. Kuatkanlah semangatku untuk terus memerah susuku. Untuk makluman, selain dari UL, aku juga telan ESP dan Alfalfa em Shaklee. Alfalfa tu (5 biji) aku hancurkan dan campur dlm ESP. Nak tambah perisa, aku letak Sunquick sikit. Aku juga ada telan Ephyra. Yg ni nanti aku review lain kali. Daaahhh.

No comments:

Post a Comment